Project “Ontmoeting in Beweging”

Gezamenlijk, Gezond en Gezellig.

Deelnemers aan dit programma kunnen op maandag- en vrijdagochtend instappen in de Parel Express en meedoen aan een gezellig beweegprogramma in zwembad De Leye. Ontmoeting en gezelligheid staan centraal, maar ook gezond bewegen wordt gestimuleerd. Dat kan op meerdere manieren: vrij zwemmen, gymmen op de stoel of meegaan met een wandelgroepje onder leiding van een wandelcoach. Ook hiervoor is het start- en eindpunt het zwembad. Na afloop wordt met de hele groep koffie/thee gedronken en wordt men weer netjes teruggebracht naar het opstappunt. Voor opstappunten en rijtijden zie het schema aan de andere zijde.

We nodigen in het bijzonder mensen uit die niet op eigen gelegenheid kunnen gaan sporten, die daar op een of andere manier belemmeringen in ervaren. De minimumleeftijd is 55+, maar als u toch graag mee wilt doen, neem dan even contact op.

Was u al een enthousiaste deelnemer? Of wilt u dat graag worden? Voor informatie en aanmelding kunt u bellen met Karin Rentmeester, tel. 06-47933872. De kosten voor deelname zijn € 2,50 per keer, contant af te rekenen bij het zwembad.

Bent u al een tijdje op zoek naar een vrijwilligerstaak die u veel voldoening geeft? Ook dan is het programma Ontmoeting in Beweging een goede keus. Wij komen graag met u in contact.

De organisatie van Ontmoeting in Beweging is in handen van Stichting Oisterwijk Centraal, Stichting Ons Oisterwijk (Parel Express) en Optisport Oisterwijk (beheer zwembad De Leye).

Het programma Ontmoeting in Beweging wordt financieel mogelijk gemaakt door gemeente Oisterwijk, Oranje Fonds, VSB fonds, Fonds RCOAK en een stimuleringsbijdrage van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) i.h.k.v. Grenzeloos Actief.

Kalender OiB 1e helft 2018